Veel gestelde vragen


Account vragen:

Mag ik meer dan een account hebben?

Wij staan een account per individu toe. Er mogen wel meer accounts zijn per huishouden, alhoewel iedereen die zich aanmeldt voor een account moet een aparte computer en een aparte ISP hebben om deel te kunnen nemen aan ons programma.

Hoe kan ik inloggen in mijn account?

Log in op http://www.dolfijnmail.nl

Hoe kan ik mijn account opzeggen?

Ga naar de gebruikers pagina en onderaan die pagina vindt u een geeft u uw gebruikersnaam en wachtwoord in, en klik op verwijder.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik geen nieuwsbrieven ontvang?

Uw lidmaatschap bij ons programma geeft DolfijnMail.nlhet recht om email berichten en advertenties te sturen. Het is niet mogelijk om geen email advertenties te ontvangen DolfijnMail.nl zonder dat u uw lidmaatschap bij ons beƫindigd. Tevens vervallen dan alle verdiensten. Log in in je account en klik de "gebruikers account." link. Onderaan de pagina vindt u de knop "Verwijder account".

Hoe kan ik mijn gegevens veranderen?

Log in in je account en klik de "Gebruikers account info." link. U kunt dan alle gegevens veranderen behalve je naam en lid ID.

Kan ik mee doen als ik buiten Nederland woon?

Ja, als je woont in België.

Ik heb een Web-TV, kan ik mee doen?

Ja, ondanks dat somigge geen WEB-TV gebruikers toelaten, is het bij ons wel toegestaan. Onze efficiënte tracking methodes staan WEB-TV gebruiker toe om volledig te verdienen.

Verdiensten Vragen :

Hoeveel kan ik verdienen door betaalde emails te lezen?

Iedere adverteerder betaald een verschillend bedrag voor een unieke bezoeker. Dit bedrag veranderd regelmatig, daarom kunnen we niet precies zeggen hoeveel u per bezoek ontvangt, ondanks dat wij een groot gedeelte van onze verdiensten aan onze leden geven.

Wanneer krijg ik een uitbetaling?

U kunt bij ons een uitbetaling aanvragen indien u € 12.50 in uw saldo heeft.
Haalt u uw inkomsten zuiver uit het linkspel (u klikt dus niet) betalen wij u 25% van uw aanvraag uit! Hierover is geen discussie mogelijk.

Hoe wordt ik betaald?

Betalingen geschieden door IBAN Belgie, IBAN Nederland.
(Deze optie is altijd beschikbaar) Ook wordt er via Paypal betaald maar hier zijn kosten aan verbonden.

Wanneer wordt ik betaald?

Nadat u een verzoek tot uitbetaling heeft gedaan zullen wij onder normale omstandigheden het geld binnen 30 dagen overmaken.

Referral vragen :

Hoe kan ik nieuwe leden aanbrengen?

Je kunt je link plaatsen met je referral url van DolfijnMail.nl op je website. Je kunt je referral url ook bevestigen aan je email handtekening. Je kunt flyers uitdelen of adverteren behalve Spamming.

Wat is mijn referral link?

Je persoonlijke link staat op de referral pagina op de site. Bij "Leden aanbrengen" pagina.

Wat kan ik met referrals verdienen?

Leden krijgen 4 levels of referrals.

Level 1 = 15%, Level 2 = 8%, Level 3 = 3%, Level 4 = 1%

Werken mijn refferral verdiensten?

Jazeker dit is een van de zekere dingen waarmee geld is te verdienen. Sommige leden hebben al tientallen leden aangebracht en dit is een aardig zakcentje. Ze moeten wel minstens 90 dagen actief zijn en tenminste 50% klikken of email lezen.

Adverteerder vragen :

Ik heb een website en ik wil graag willen adverteren, waar kan ik informatie hier omtrent vinden?

Kijk op onze adverteerders pagina voor alle details..

Ik heb een vraag die niet beantwoord wordt op deze pagina, wat kan ik doen?

Mail ons en geef zoveel mogelijk informatie over wat je wilt weten.